חברת אקו אסבסטה היא מומחית לבניית גגות פנלים מבודדים, המכונים גם גגות ירוקים.

המושג גגות ירוקים הופך לנפוץ יותר בשנים האחרונות מכיוון שבאקלים המקומי מזג האוויר נוטה להיות קיצוני ברוב ימות השנה. במקביל, גוברת המודעות להפחתת השימוש במזגנים לצורך שמירה איכות הסביבה. על הדרך, מקבלים חיסכון כספי ניכר במיזוג הבית או חימומו.

הפיתרון הוא בידוד איכותלי בין פנים הבית לבין החוץ. כאשר הבית מבודד, השמירה על הטמפרטורה הפנימית שבו צורכת מינימום משאבים, והמשמעות כאמור היא גם פחות זיהום וגם חיסכון ניכר בהוצאות הכספיות. ככל שהבידוד יהיה איכותי יותר, כך תרד צריכת החשמל לקירור הבית או חימומו. לכן, הבחירה בחומרים מבודדים מחזירה את ההשקעה הכספית ומעבר לכך תורמת לאיכות חיינו.

כשמדובר בגגות, הפיתרון היעיל ביותר הוא גג פנל מבודד, העשוי מאיסכורית. כאשר יש לנו מבנה שחשוב לבודד, כמו בית מגורים אן מקום עבודה; וכאשר הגג הוא המבודד העיקרי או היחיד – ההמלצה שלנו היא כאמור גג פנל מבודד.

יחד עם זאת, צריך לבחון כל מקום לגופו כאשר מתכננים גג. לדוגמה: במבנים בהם קיימת תקרה מבודדת מתחת לגג, צפיפות החומר לא חייבת להיות גבוהה במיוחד, משום שבחלל בין הגג לתקרה ישנו אוויר כלוא ובנוסף בידוד התקרה מוסיף נדבך נוסף ויוצר מערכת בידוד מצוינת. גם כאשר מדובר במחסנים שאינם בשימוש יומיומי, ואין סכנה שהחום יפגע בתכולתם, אפשר לבחור בגגות זולים יותר ללא בידוד כלל.

לייעוץ חינם נשמח לסייע 052-2453276